petramo.blogg.se

2015-11-04
10:24:04

Ett steg närmre!

Då har visumet kommit! Ännu ett steg närmare flytten! Det är lite svårt att fatta att man snart flyttar.. väldans långt bort dessutom.. Men det blir ett häftigt äventyr! En nystart i livet typ, håller tummarna för att det blir en awesome upplevelse! 
 
Så nästa steg är väl att börja skriva packlista.. Kan inte påstå att det är så lätt. Har börjat lite smått. Men hur ska man kunna veta vad man ska ta med sig? Jag kommer ju vara borta en väldans lång tid. Sen ska man ju ha med sig allt hem. Då kommer jag ju även ha köpt en massa under tiden jag är där borta.. Aja, det blir något jag fåt ta tag i när jag väl ska hem igen. Nu så får jag fundera på packningen istället. 
 
Nu ska jag ta och fortsätta pyssla lite!
Vi hörs :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: