petramo.blogg.se

2015-11-08
23:34:51

Farsdag

Idag har vi firat farsdag. Syrrorna och deras killar kom, även Mommo kom. Vi började dagen med en tur till gravarna där vi tände ljus. Sedan fortsatte vi mot affären för att köpa in det som fattades till dagen. Det blev tacos till mat. 
 
Efter att alla åkt hem så blev det några filmer och nu sitter jag här och skriver. Har rensat lite bland bilderna på mina minneskort. Behöver ju tömma några eftersom jag snart lämnar Sverige för 1 år i USA! Det är inte långt kvar nu.. Har mycket att göra i den kommande veckan. Saker som måste göras innnan jag åker.  Det känns konstigt att jag faktiskt snart lämnar Sverige. Men jag hoppas att det blir ett underbart äventyr! :) <3
 
Vi hörs! 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: