petramo.blogg.se

2015-10-01
21:20:38

Fin promenad med trevligt sällskap!

Började dagen med frukost. För att sedan ta det lugnt ett tag. Åkte och shoppade med mamma, hittade julklappar till syrrorna! Insåg att om jag åker till USA så är det bra att ha de klara innan så jag slipper lägga min första lön på att skicka hem julklappar ;)
 
Sedan så åkte vi hem, hann inte vara hemma så länge innan pappa kom och vi åter igen skulle åka iväg. Hämtade upp syrran för att sedan fortsätta iväg och shoppa igen. Vidare och lämna av syrran hemma för att sedan åka och äta mat. 

När vi kom hem så satte jag mig och slogin julklapparna och skrev upp alla födelsedagar i min kalender inför nästa år. Sen blev det dags att gå ut med hunden. Tog med mig kameran för att fota lite höstbilder, hann inte med så många bilder innan min ena granne kom ut och vi gjorde sällskap runt med hundarna. En väldigt fin himmel, alldeles rosa, men inte tänkte jag på att fota, inte ens med kameran hängande runt halsen. Sedan vidare in igen och ta det lugnt igen. 
 
Nu sitter jag återigen i min soffa, tända ljus nya gardiner upphängda, kylan som strömmar in genom fönstret. Det enda som fattas är en stor kopp med te! Kanske ska ta mig ut i köket och fixa det! :)
 
Bild på det jag shoppade igår! :)
 
En bild från promenaden med hunden! :)
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: