petramo.blogg.se

2015-10-05
14:39:36

Mycket som hänt, inte haft ork med bloggen varje dag.

Idag började jag dagen med att skjutsa mamma ner på stan. Sen vidare hem till mommo och hämta upp henne. Vidare till moster och fixa med lite papper. Sedan vidare och handla lite. Under tiden vi handlade ringde mamma och meddelade att hon var klar och vi kunde komma och hämta upp henne. Så det blev en snabb shoppingtur idag. Hämtade upp mamma, vidare hem för att sedan åka ut till sommarstugan. Plockade av björnbär, äpplen, tomater. Hann med att rensa upp lite annat också innan det blev dags att åka hem igen. Hann även, självklart, med att fota. Jag hade ju faktiskt för en gångsskull kommit ihåg att ta med mig kameran. 
 
Vi fortsatte hem till mommo och fikade. Sedan vidare hem, gick till frisören och bokade en klipptid imorgon. Nu sitter jag och skriver. Ska strax börja städa då pappa snart fyller år och vi ska fira honom. Då kommer det ju gäster och man bör ha någolunda snygg hemmat i alla fall. Måste dock säga att mitt rum ändå ser helt OK ut. Men det är ju inte här inne vi kommer fira honom, så det blir städning av vardagsrummet och köket, m.m. 
 
 
Jag ber om ursäkt för segt uppdaterande av bloggen, men jag har haft så mycket att tänka på och inte alls vart på topp. Så jag har inte orkat med bloggen varje dag. Men jag gör mitt bästa! Har hänt väldigt mycket på senaste tiden som jag vart tvungen att ta tag i. 
 
 
 
 
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: