petramo.blogg.se

2015-10-25
22:17:48

Nu börjar nedräkningen!

Igår var det dags att börja berätta för släkt och vänner om att jag snart lämnar Sverige för mitt livs äventyr! Jag har inte hunnit med att berätta för alla ännu men har berättat för många. På kvällen blev det en fin kväll hos syrran. Hon bjöd på god mat och trevliga samtal. Blir alltid nya historier som man får höra. Pappa berättade många saker som jag faktiskt inte hört förut! 
 
Idag har det inte hänt så mycket. Blev en fika hos Mommo på eftermiddagen. Städat iordning lite här hemma och börjat fundera på vad man behöver ha med sig. Vad ska man packa? Ett år är ändå ganska lång tid att vara borta. Jag har packat för som allra mest 3 veckor. Men vad packar man när man ska vara borta i ett helt år?? 

Nu ska jag ta och sova, är väldans trött redan. 
 
God natt!
Vi hörs!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: