petramo.blogg.se

2015-10-08
21:13:48

Shopping idag igen..

Började dagen med att gå upp tidigt, åt frukost och gick sedan ut på promenad. Vidare mot tandläkaren och sedan hem igen. Åkte och köpte julklappar till mina systrar tillsammans med mamma. Vidare och handla åt mommo för att sedan åka hem igen. Tog sedan ytteligare en promenad och rensade tankarna lite. 
 
Efter det så var det en ganska lugn dag. Skickade efter lite fler julklappar till mormor och även till mamma och pappa. Blev sedan någon promenad med hunden på kvällen. Men inte så mycket mer. Nu sitter jag och tar det lugnt, ska starta någon film innan det är dags att sova. Imorgon ska jag ut och köpa present åt pappa som fyller år på lördag. Har redan köpt en present men hittade en till sak som jag ville köpa. Så medan han är iväg och klipper sig så passar jag på att smita iväg och köpa presenter. Snart är det ju även farsdag så då blir det återigen dags att köpa någonting.. Har ingen aning om vad ännu.
 
 
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: