petramo.blogg.se

2015-09-30
10:34:14

1 år sen jag kom tillbaka hem från semestern..

För ett år sedan så var det vår sista dag på Teneriffa. Vi skulle åka tillbaka till Sverige, till ett liv utan morfar. Tillbaka hem till där någonting nu fattades. Det var jobbigt, men jobbigast var nog att man var så långt bort när han somnade in. Att vi inte fanns där för mommo. Tur att morbror var kvar i Sverige. Jag var en av dem som inte ville åka iväg på semestern efter att moffa blev dålig. Han skulle ju ha vart med på resan, han och mommo. Vi visste när vi åkte att han inte hade långt kvar. Men vi åkte ändå. Även fast jag inte ville. De sa att det inte fanns något vi kunde göra här. Men vi kunde ju ha suttit vid hans sida när han väl lämnade oss. Funnits där för honom och mommo. Men så blev det inte. 
 
Vila i frid fina Moffa! <3 Jag saknar dig! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: