petramo.blogg.se

2015-09-02
22:19:00

Första inlägget på den nya bloggen!

En lång dag med trevligt sällskap av Mommo. Sen avslutade jag dagen med ett scoutmöte. Innan dess gjorde jag inte så mycket mer än umgicks med Mommo. Men när jag väl kom hem efter scout mötet så hittade jag min gamla blogg och insåg att det kanske skulle vara kul om jag börja blogga igen. Efter att min vän Elin övertalat mig till att börja så sitter jag just nu och skriver det här inlägget. Jag kommer att lägga upp bilder och skriva lite om min vardag, om vad jag gör om dagarna nu när jag tagit studenten. 

Har väl inte så mycket mer att skriva idag. 

Vi Hörs! <3
Kommentar:
2015-09-02 @ 22:39:59
#1: elin

bra! <3 loveu!

Svar: Love u 2 <3
Petra

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: