petramo.blogg.se

2015-09-12
12:02:00

Grattis på födelsedagen gammelmormor!

Då var det ny dag igen! Har hunnit med att äta frukost och åka iväg till graven idag igen. Idag är det gammelmormors födelsedag så Mommo och Mamma ville dit och tända ljus och sätta lite blommor. Rosorna som jag hade satt i en vas till morfar var fortfarande fina så de fick sitta kvar. Nu sitter jag och funderar över hur jag ska göra idag. Ska jag åka med till svågerns pappa? Jag förstår inte rikitigt varför jag ska dit om jag ska vara ärlig. Vi får väl se hur det blir. 

Innan vi åkte till graven så åkte vi förbi blomsterlandet och köpte blommor, jag hittade en söt liten ängel och två skyltar som det stod, "Älskad" och "I love you" på. Jag tänkte göra iordning en plats i mitt rum med fina bilder, ljus och lite skyltar m.m. för Farmor, Farfar och Morfar <3 En liten minnesplats! <3 Vila i frid, ni är fortfarande älskade och vi saknar er varje dag! <3 
 
 
 
 
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: