petramo.blogg.se

2015-09-12
19:05:00

Jag vill sitta på taket och kolla på stjärnorna!!

Då var man hemma igen. Jag bestämde mig för att följa med till svågerns pappa. Det var väl både trevligt och lite tråkigt, funderade mkt över vad jag gjorde där. Kände mig mest onödig och i vägen mestadels av tiden. Men nu är vi hemma igen och jag väntar på ett samtal från syrran om vi ska ta och dra ut en sväng ikväll :) Får se hur det blir med det. Hon skulle träffa någon kompis först och visste inte hur länge hon skulle vara kvar. Så hon visste väl inte om det skulle bli sent eller inte. Men vi får väl se hur det blir med den saken. 
 
Svågerns pappa bodde iallafall väldigt fint. Precis vid sjön och hade därmed sjöutsikt och barnen kunde kliva ut genom fönstret på övervåningen och sitta på taket och kolla ut över sjön och upp på stjärnorna. Någonting som jag alltid velat kunna göra, alltså klättra ut genom fönstret och sitta på taket på nattetid. Skulle vara väldans mysigt! Har alltid önskat mig ett sånt hus, så vi får väl se hur det blir i framtiden, vem vet, kanske hittar man ett sånt hus! Jag kan ju alltid hoppas! :) 
 
Vi får väl se om kvällen får någonting roligt att bjuda på eller hur det blir. Hoppas på det! Haft en dålig dag hittills så nu håller jag tummarna för en bra kväll i alla fall! :) 
 
 
 
 
Vi hörs!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: