petramo.blogg.se

2015-09-21
17:41:00

Läkarbesök idag då.. Nu håller jag tummarna..

Lång dag som började med läkarbesök. Ska tillbaka på onsdag för att få veta provsvaren. Håller tumarna för att de är bra.. Men det får jag inte veta förrän på onsdag.. Så kommer väl gå och fundera nu på om de är ok eller inte.. Fortsatte dagen med att gå en sväng på stan, hittade inget av det jag skulle köpa. Fortsatte hemåt och en tur ner i källaren för att städa lite. Sedan vidare till Mommo för att fika och sedan åka en sväng med syrran och handla lite för att sedan skjutsa hem henne. Nu sitter jag vid skrivbordet och skriver lite mail och hoppas på att någon ska svara. Börjar fundera på om folk inte får mina mail eller varför ingen svarar..


Imorgon så har vi planer på att ta en sväng till stugan igen. Så vi får hoppas att det itne regnar för det är mycket kvar att göra inför vintern.. Så vi håller tummarna för bra väder så vi får mycket gjort! Har en del andra saker jag skulle behöva fixa imorgon också men de kommer nog få vänta ett tag till, tyvärr. Aja.. Ska ta och starta någon film och försöka slappna av ett tag och inte tänka på provsvaren.. 
 
 
Vi hörs! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: