petramo.blogg.se

2015-09-04
12:34:06

Nyfixade naglar :)

 
 
Fick lite sovmorgon idag iallafall, vaknade vid 9. Efter frukosten så bestämde jag mig för att fixa iordning naglarna. Hade inget speciellt att göra. Så jag passade på medan mamma och pappa åkte hemifrån, då ingen av dem är så förtjusta i hur nagellack luktar :P. 
 
Nu sitter jag och väntar på att de ska komma hem så att vi kan äta lunch. Sedan har jag inget inplanerat förrän till kvällen. Så får väl se vad som händer. Kanske ska ta och städa undan lite i rummet. Men det lär inte bli kul när man precis fixat naglarna :P 

Det är egentligen inte långt kvar nu tills jag får veta vad som kommer att hända ikväll.. Jag vill bara få det överstökat, alltså att få veta vad det är. Men jag har blivit lovad att det kommer bli kul så vi håller väl tummarna för att det stämmer. :) Men jag har fortfarande ingen aning om någonting som händer. Så vi får väl se senare. 
 
 
 
 
 
 
Vi hörs!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: