petramo.blogg.se

2015-09-11
22:48:27

Trevlig kväll, pratades om många fina minnen! <3

Då sitter jag här hemma igen efter en lång, trevlig kväll hos syrran och svåågern. Tre-rätters middag, vin, cider och champange. Gott och väldigt trevligt! Sedan en promenad med hunden, lite senare än vanligt. Men vad gör det, en fin kväll och väldigt skönt ute. Nu blir det att ta det lite lugnt resten av kvällen och kanske titta på någon film. Imorgon bär det av till svågerns pappa. Får väl se hur morgondagen blir. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte alls någon lust att åka dit. Vet inte riktigt varför jag ska dit. Men, men, man får inte alltid som man vill här i livet. Det har jag definitivt lärt mig! 

Det blev många minnen som det pratades om ikväll. Mycket om farfar, man kan inte ha haft en bättre farfar, jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Även farmor och morfar! Tyckte inte alls att det var tid för dem att lämna mig. Att inte få se mig ta studenten, ta körkort, en dag skaffa familj. Att inte finnas där och stötta mig nu när jag snart lämnar Sverige. Jag har alltid stått mina mor- och farföräldrar välddigt nära och står fortfarande Mommo väldigt nära. Men jag har ju alltid minnena med mig och vi har så många fina minnen tillsammans! Så många fina stunder som jag kan tänka tillbaka på, när jag saknar dem som allra mest. 
 
Det gick så fort när jag miste min farmor och farfar, med ungefär 2 månaders mellanrum så var båda borta.. Jag kunde inte förstå det och jag var väldigt ledsen länge. Det är jag ju fortfarande då och då. Jag saknar dem varje dag och önskar att de kunde komma tillbaka, även fast jag vet att det inte är möjligt. Men som sagt, jag har ju mina fina minnen tillsammans med dem kvar. Jag älskar er! Vila i frid, jag glömmer er aldrig! <3 
 
 
 
 
 
Vi hörs! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: