petramo.blogg.se

2017-12-19
21:35:57

"Jullov" :)

Sista dagen i skolan innan juluppehållet. Vi körde stenhårt med städningen så att vi blev klara redan idag och fick därför sluta lite tidigare än tänkt. Själv har jag jobb imorgon så det spelar inte så stor roll att vi fick sluta tidigare än planerat. Men får i alla fall torsdag och fredag lediga :) Sen blir det jobb på lördag och sen är det julafton på söndag. Kan inte direkt påstå att jag har minsta lilla jul-feeling men kanske hinner få det. 

Längtar enormt mycket tills söndag när jag får åka och träffa världens underbaraste människa igen. Över en vecka får vi umgås varje dag. Längtar enormt mycket <3 Han gör mig lycklig, han får mig att må bättre och bättre. Jag älskar honom mer än ord kan beskriva och är enormt glad över att det blev han och jag. 

Har fortfarande svårt att förstå ibland att det inte är en dröm, att det är verklighet. Att det faktiskt är han och jag. Att jag har någon vid min sida, någon som stöttar mig mer än någon annan någonsin gjort när jag mår som sämst. Jag har honom att tacka för så himla mycket. Han gör mig lyckligare än jag vart på väldigt länge. 

Nu är det strax läggdags, jobb 8-16 imorgon, skönt med "sovmorgon" på lördag är det 5 som gäller..
 
 
Godnatt, vi hörs :) 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: