petramo.blogg.se

2017-01-07
00:57:42

Ett felsteg kan förändra allt...

Mycket har hänt på senaste tiden och det har inte blivit några blogginlägg. Fick häromdagen veta att en av mina vänner vart med om en olycka och tyvärr så överlevde hon inte. Hon är nu en vacker ängel uppe i himlen istället. Hon hade hela livet framför sig, 20 år gammal.. 
 
Jag träffade henne första gången när jag var au pair. Vi båda åkte till Canada för att besöka Niagrafalls. Vi bodde i samma hotellrum och på så sätt lärde vi känna varandra. Vi hade en toppentid i Canada båda två, det var trevligt och alla vi fyra som bodde i rummet hade en toppentid. Lärde känna varandra och utforskade så mycket vi kunde runt om i närheten av fallen. 
 
Ett liv kan förändras väldigt fort och det gjorde det för henne. Från att vara på en fest och ha kul några dagar innan julafton, till att inte längre finnas. Det har tagit flera dagar för detta att sjunka in för mig. Det är så svårt att förstå att hon inte längre finns. Jag trodde först att det var något slags skämt. Men vem skulle skämta om något sådant egentligen..? 

Vila i Frid vackra ängel. 
Du är saknad av många! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: