petramo.blogg.se

2017-11-06
17:23:34

Blev hemskickad.

Blev inte långvarigt på praktiken idag alls. Kom dit och hann inte vara där länge innan jag åkte hem igen. Mådde inte alls någe vidare bra och blev hemskickad av personalen. Legat i sängen så gott som hela dagen och sovit en hel del. Blev även en lång dusch och kollade lite på film. 

Helgen spenderades tillsammans med världens mest underbara pojkvän. Träffade hans familj för första gången, var självklart väldigt nervös innan men, som han sa många gånger till mig, så hade jag ju ingenting att vara nervös över. Underbar familj och trivdes väldigt bra och kände mig välkommen. Är så lycklig och glad att det blev han och jag. Det enda jobbiga med helgen var att säga hejdå, precis som varje helg. Dock sov han kvar hos mig tills imorse och åkte hem då istället. Men det gjorde inte saken lättare för det. Tänk att det ska vara så himla svårt att säga hejdå.
 
Jag längtar tills den dag man inte behöver skiljas åt länggre. Den dag vi går och lägger oss bredvid varandra varje kväll och vaknar upp bredvid varandra varje morgon. Den dag vi bor ihop, önskar den dagen kunde komma snabbare. Jag vet att vi inte vart tillsammans så länge men det känns som vi har vart tillsammans i flera år. Älskar honom mer än ord kan beskriva! <3 
 
Kände för att skriva av mig lite o rensa tankarna. :) 
vi hörs en annan dag igen! 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: