petramo.blogg.se

2017-11-19
21:06:08

Underbar helg/ Grattis och Vila i frid <3

 
 
Sitter och tänker tillbaka på den mest underbara helg hittills. Spenderade helgen med världens mest underbara pojkvän. Vi spenderade lördags eftermiddagen/kvällen på badhuset i "relaxen", badade bastu, låg o njöt i poolen både inne och ute. Hade en helt underbar dag tillsammans. Åt god mat gjorde vi också. Det är någonting vi definitivt kommer att göra igen. 

Kan väl inte påstå att vi tog så lång sovmorgon idag, men lite längre än normalt. Efter frukosten så bokade vi biljetter till fredag, åkte och shoppade, käkade lunch. Sedan var det dags för honom att åka hem igen. Önskar att det inte vore så svårt att säga hejdå, vi ses ju igen på fredag, men ändå har jag fruktansvärt svårt att se honom åka hem igen. Längtar till den dag det inte är så längre. Den dag vi bor tillsammans och kan ses varje dag. Den dag vi inte behöver säga hejdå, den dag vi träffas varje dag. 
 

För att komma till någonting helt annat, grattis på namnsdagen Farmor..<3 och grattis i förskott på födelsedagen. Imorgon skulle du ha fyllt 88 år imorgon <3 Jag saknar dig så fruktansvärt mycket och önskar att jag kunde få träffa dig igen. Önskar att du fått träffa mannen i mitt liv, önskar du och farfar och även morfar fortfarande levde, att ni alla hunnit träffa mannen i mitt liv. Att ni fått vara med om allt jag gjort efter att ni somnat in. Körkort, studenten, USA, Bageri/konditoriutbildning och mycket annat. Jag saknar er alla väldigt mycket och önskar ni fortfarande levde. Idag är ljusen tända för er <3 Vila i frid, jag saknar er enormt mycket <3 
 
Åter igen, Grattis på födelsedagen i förskott farmor. Jag kommer åka och tända ljust på graven imorgon <3 Saknaden är enorm! 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: