petramo.blogg.se

2017-09-12
16:50:19

Vissa dagar är svårare än andra..

 Det har gått över 5 år sedan ni försvann, farmor och farfar, snart 3 år sen du försvann, morfar.. Jag saknar er, varje dag. Men vissa dagar, så saknar jag er extra mycket. Idag är en av de dagarna, en dag som jag saknar er extra mycket..
 
Jag önskar att ni var här, att ni fick vara med om allt jag åstakommit. Studenten, körkort, flyttat till USA och sen flyttat hem igen, påbörjat en ny utbildning och en massa andra saker. Jag vet att ni skulle ha vart stolta över mig.
 
Speciellt du Morfar, du som alltid blev lika glad när jag hade bakat hemma och kom ner och bjöd dig och mormor. Nu går jag en konditorutbildning, något jag alltid velat göra,något du skulle ha älskat, jag vet att du hade ställt upp som försökskanin varje dag jag kommit hem med någonting nytt. Du hade talat om hur gott allting jag gjort hade vart. Du hade talat om hur duktig jag var. Du hade vart stamkund på skolan och handlat så gott som varje dag. Jag tror att ni, farmor och farfar också hade vart stamkunder. Ni hade älskat varje gång jag hade bakat och kommit förbi med nya bakverk.. 
 
Jag önskar att ni fortfarande var här.. Att ni stod på skolgården för 2 år sen, när jag sprang ut.. Att ni stod på flygplatsen för 1 år sen, när jag flyttade hem igen från USA. Jag önskar att jag fick träffa er igen och ge er en stor kram.. Få träffa er en gång till.. 

Jag älskar er <3 
Vila i Frid... <3 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: