petramo.blogg.se

2015-11-28
13:26:10

Packa, packa, packa.

Packa, packa, packa.. 
 
Kläder packas ner, kläder plockas ur, samma kläder packas ner för att sedan plockas ur igen. Behöver jag verkligen dessa kläder? Kommer jag använda dem. Nej, jag behöver dem inte, så tillbaka i garderoben igen. Eller.. vänta nu, kanske behöver jag dem i alla fall. Helt plötsligt ligger de i resväskan igen. För att sedan kanske plockas ur igen. Hur vet man egentligen om kläderna behövs eller inte? Hur ska jag kunna planera vad jag kommer använda och inte använda under minst 1 år framöver? Det är inte lätt! Men nu tror jag att jag faktiskt nästan att jag har packat klart. 
 
Nu är det istället väskan inför denna helg som ska packas. Blev lite ändrade planer så jag kommer bo borta i alla fall inatt. Så ny väska att packa. Måste dock säga att det blir nog tusen gånger lättare! Eller vänta nu lite.. nej kanske inte, för alla mina favorit kläder har jag ju packat ner i resväskorna.. Inte heller detta blev enkelt ju. Men, men jag får använda kläder jag normalt inte använder istället :) Kan ju bli kul o använda lite andra kläder! 
 
Det känns väldans konstigt att det är sista helgen hemma på ett tag nu. Så väljer jag att inte bo hemma hela helgen heller :P Aja, man behöver umgås medan man fortfarande kan :) Snart är det ganska långt emellan oss. Inte omöjligt att ses men långt emellan oss för ett tag i alla fall. :( 
 
Nu ska jag ta och fortsätta packa!
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: