petramo.blogg.se

2015-09-07
20:38:40

Äntligen dags att vila lite..

Det blev väldigt mycket städat idag, har hållt på hela dagen. Så nu är det skönt att ha krupit upp i soffan med en varm filt, en stor kopp te och tända ljus. doftjus så det doftar gott i mitt rum, väldigt mysigt. Fick tillåtelse att tända ljus idag! :)
 
Blev att åka iväg en sväng och handla idag också. Jag hittade väldigt fina, olivgröna krukor till mitt rum som jag köpte. För er som inte vet det så är min absoluta favoritfärg grön! Jag älskar verkligen den färgen! <3 Blev mycket snyggare med de nya krukorna, speciellt mot vad jag hade innan. Då hade jag massor av olika färger i fönstret. Inte alls snyggt måste jag säga. Men nu är det en blandning av bara 1 färg av blått och 2 färger av grönt! Det ser sååmycket bättre ut än vad det gjorde innan. Jag är supernöjd!!  
 
Det blev lite mer höstfärger i mitt rum, bytte gardin när jag ändå höll på. Så bäddade jag rent i sängen också. Så nu är mitt rum städat och ser väldigt bra ut, för en gångs skull ;) 
 
 
 
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: