petramo.blogg.se

2015-09-28
18:27:22

Jag vill flytta till USA snart!!!

Satte alarmet på 04.15 i hopp om att få se månen. Men så blev det inte, då jag tyvärr inte vaknade av larmet. Men har hört att om jag vaknat så hade jag ändå inte fått sett den. Då det var väldigt molnigt. Aja, vaknade runt 8 då mamma kom in och väckte mig för att säga att hon skulle åka iväg. Självklart så kunde jag inte somna om, när man väl har chansen att somna om, då kan man det aldrig av någon anledning. 
 
Efter frukost så satte jag mig och tittade på film. Sen efter några timmar så blev det dags att laga lunch. Efter jag ätit upp min lunch så ringde det på dörren, hann inte ens resa mig upp innan någon började rycka i handtaget. Strax därefter låstes dörren upp. Visade sig vara min syster som kom på besök. Då ingen av oss hade någonting att göra, bestämde vi oss för att baka en äpplekaka för att sedan ta oss vidare till mommo för lite fika. 
 
Vidare hem igen och lite fler filmer. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska sluta jobbet så att det blir kvällsmat någon gång. Sedan så blir det väl någon film igen. Det har alltså vart en lugn dag idag och kommer nog även att fortsätta vara en lugn kväll också. Morgondagen kommer inte vara lika lugn tror jag. Men det får vi se imorgon. 
 
Kände att jag behövde en lugn dag idag! Blev en helg med många händelser, en ganska jobbig helg faktiskt. Men tror det kommer bli en bättre vecka! Håller tummarna för det i alla fall! 
 
Håller även tummarna för att jag snart ska hitta en familj så att jag kan flytta till USA! Skulle vara toppen, så jag hoppas verkligen att jag hittar en familj jag kan åka till snart!!
 
 
 
Vi hörs!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: