petramo.blogg.se

2015-09-16
15:41:34

"Let the bad things fly away..."

Ska nog kanske ändra till bara en uppdatering om dagen, har insett att jag inte hinner med fler. Ibland kanske det blir fler, men jag ska försöka med i alla fall en om dagen. Beroende på vad som händer om dagarna så kan det bli fler eller färre. :)
 
Idag har jag tagit det lugnt, hjälpt Mommo lite och skjutsat iväg mamma till jobbet. Tagit någon promenix med hunden, men sen har det inte blivigt så mycket saker gjorda. Ritat/skissat lite, pysslat och lyssnat på musik. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt 17 så att jag kan göra mig klar för att sedan åka iväg till scouterna för att sedan komma hem och prata med några på skype. 
 
Men fram tills klockan blir 17 så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Skulle vilja visa det pyssel jag har hållt på med under dagen och blivit klar med, men tyvärr får det vänta ett tag då min kompis som ska få den saken läser min blogg :) Funderar på om jag ska testa göra lite mer pyssel innan jag ska åka :) Får se hur det blir med den saken! :)
 
 
Vi hörs! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: