petramo.blogg.se

2015-09-20
22:10:38

Sen uppdatering igen, sorry!

Idag har det inte alls vart lika mycket att göra. Började dagen med en promenad med hunden. För att sedan ta en sväng ut till stugan för att lämna av lite saker och fixa lite där. När vi kom dit, jag och pappa, så såg vi att det var fler där. Såg ganska snabbt att det var min äldsta syster och hennes pojkvän. De hjälpte till lite och fixa med poolen bland annat. Sedan fortsatte vi hemåt och resten av dagen blev väldigt lugn och inte så farligt mycket att göra alls.
 
Har suttit i soffan ett tag och tittat på film och nu lyssnar jag på musik och skriver. Ska strax gå och lägga mig för att ta mig upp tidigt imorgon för läkarbesök. Håller tummarna för att allt kommer att gå bra! Sen efter det så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Tror jag ska, om jag orkar, shoppa lite. Men efter det så får vi se.
 
 
Hoppas ni haft en toppendag!
Vi hörs! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: