petramo.blogg.se

2017-12-18
21:36:27

en miljon tankar

Ännu en gång är helgen förbi och snart även måndag. Hade en underbar helg tillsammans med den bästa pojkvännen i världen. Men det var som vanligt lika jobbigt när han skulle åka hem igen. Satt ganska länge och lät tårarna falla ner längst kinderna efter att han åkt hem. Vet att vi träffas snart igen, men ändå extremt jobbigt varje gång jag eller han åker hem. Förstår inte alls varför det ska vara så jobbigt. Vet att vi snart träffas igen och det borde inte vara så jobbigt som det är... 

Jag hoppas dagarna går fort tills jag får träffa honom igen! Längtar enormt mycket och är inte alls förtjust i långdistans förhållande. Men vi kommer få det att fungera, älskar honom mer än allt annat på jorden. Han betyder allt för mig <3 
 
Längtar mer än någonsin efter dagen vi bor ihop och får träffas varje dag <3 
 
 
 

 Har inte alls mått så bra som jag borde på senaste tiden, känner mig enormt stressad över skolan och livet. Mestadels skolan, inte mycket kvar nu och snart är det slutprov som jag känner mig enormt stressad över... Längtar till när det är över och man kan lägga all fokus på framtiden och söka fler jobb.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu. En miljon tankar som fladdrar runt i hjärnan men får inte ner så mycket här på bloggen känner jag . Så får bli att försöka sova eller nått istället. 

Vi hörs. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: