petramo.blogg.se

2017-02-23
06:00:00

Älskade morfar, 80 år.. Vila i frid..

 
 
Idag skulle du ha blivit 80 år morfar. Inga ord kan beskriva hur fruktansvärt mycket jag saknar dig. Jag önskar att du fortfarande var här. Jag vet att du av alla skulle vara extra stolt över mig. Jag vet att varje dag när jag kom från skolan så skulle du sitta och vänta på att få något nytt bakverk. Du älskade när jag bakade och kom över med fika till dig och mormor. Det var alltid uppskattat. 

Vi har så många fina minnen tillsammans och jag önskar att de blivit fler. Min fina älskade morfar, du försvann alldeles förtidigt. I år är det 3 år sedan du somnade in, jag tänker på dig varje dag och önskar att jag kunde få träffa dig en gång till.

Älskade morfar, jag vet att du fick det bättre, jag vet att du led så fruktansvär på slutet. Men jag önskar du var här, frisk och kry. Att du satt i din fotölj som står kvar på sin gamla vanliga plats hos mormor när man kommer förbi. Men fotöljen står tom. Du sitter inte där längre, på bordet bredvid står det ett ljus och bilder på dig. Ofta har mormor köpt några fina rosor som står i en vas bredvid. Vi alla saknar dig, väldigt, väldigt mycket. 
 
Grattis på 80-års dagen morfar.
Vila i frid! <3  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: