petramo.blogg.se

2017-07-29
13:05:46

Ut på nya äventyr

Sitter i tältet och lyssnar på regnet som smattrar på taket. Njuter av de sista dagarna innan skolan börjar igen. Sitter och försöker göra den sista skissen till tårtprojektet nästa vecka. Tänk att 4 veckor "ledigt" kan gå så fort. Snart är jag tillbaka i bageriet, tiden kommer väl gå så fort att snart så är vi i Januari. Då säger jag adjö till skolan och beger mig ut på nya äventyr.
 
Vad för äventyr? det frågar jag mig själv också. Jag har ingen aning ännu, men någonting roligt kanske det blir. Utlandsresa? Jobb? Au pair? Flytt till någon ny stad? Vem vet? inte jag i alla fall. Inte än, men det lär jag nog snart lista ut. Tiden går ju så fort. Så ett år till utomlands som au pair skulle inte vara helt fel. :) 
 
Det har vart en fin sommar, kan inte påstå att jag har haft semester, men en sommar har det var i alla fall. Men den går mot sitt slut och jag ser framemot de nya äventyr som väntar. 

Nu ska jag ta och fortsätta leta inspiration till mitt tårtprojekt. 
Vi hörs!
Kram! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: