petramo.blogg.se

2017-11-22
19:24:05

Vill inte bli sjuk!

Lång dag i skolan, avslutade dagen med ett möte där vi skulle ta en massa beställningar inför julen. Efter skolan kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte iväg för att köpa en av de sista presenterna till min pojkvän då han snart fyller år. <3 Efter det fortsatte vi hemåt igen och jag satte mig och pluggade samtidigt som jag pratade i telefon.
 
Mamma ropade strax därefter att det var dags för mat och jag gick och åt. Efter maten plockade jag undan och ställde in i kylskåpet, råkade putta till en tetra med grädde som ramlade ut och såklart rann ut över hela golvet/mattan och i halva kylskåpet. Så det var bara att städa undan och sedan gå och vila. Känner att mitt humör inte är på topp alls, alla småsaker blir plötsligt väldigt stora. Kanske beror det på att jag börjar bli förkyld? Eller så finns det någon annan orsak. Men känner att jag inte alls är på topp för tillfället. Vill inte alls bli sjuk. Har inte tid att vara sjuk, vill inte missa någon skoldag alls just nu när det inte är lång tid kvar innan jag är utbildad konditor/bagare. Vill heller inte ligga sjuk i helgen!

Nu ska jag strax återgå till att plugga, har sista teoretiska provet på fredag och vill klara av det. Kände för en paus så tänkte att jag uppdaterar bloggen lite snabbt innan jag strax ska återgå till pluggandet. 
 
 
Vi hörs! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: