petramo.blogg.se

2015-09-05
12:14:16

Hade en toppenkväll igår!

När jag väl kom hem igår natt så hade jag ingen ork att uppdatera bloggen, utan det blev sängen nästan direkt, så det får bli en uppdatering nu istället. :)
 
Hade verkligen en toppenkväll igår! Det var en överraskningsfest, försenad födelsedagsöverraskningsfest, som de hade planerat! Jag har alldelles underbara vänner!!! Tack så mycket!!! <3 Fick god mat, tårta och kladdkaka. Även suuuperfina presenter! Jag älskar er, och är såå glad att jag har er som mina vänner! Ni gör det svårt för mig att lämna Sverige. <3  
 
Idag så började jag dagen med att slåin presenter till min syster som vi ska fira idag. Men fram tills vi ska vara där så vet jag inte vad dagen har att bjuda på. Det får vi se. Jag är fortfarande superglad över gårdagen och hade inte alls behövt ha tankarna att jag inte ville dit. Jag älskar er och är som sagt, så glad över att jag har er som mina vänner! 
 
 
Vi hörs!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: